מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.שלושת-רבעי מיליון נדבקי קורונה חדשים בארה"ב בשבוע האחרון, עם 4,500 קורבנות נוספים!

ביניהם ה-CHIEF OF STAFF של הנשיא טראמפ (ראש המטה שלו) שהוא אחד ממעליבי חובשי המסיכות הגדולים מכולם!

2. זה סופי (בואו נגיד 97% סופי): אם מינסוטה לא בוחרת באנטוני אדווארדס, הווריורס בוחרת בו (ביי-ביי דני אובדיה. פעמיך מובילים לאטלנטה, או יותר נמוך)

קונור לטרנאו מסן פרנציסקו כרוניקל (https://www.sfchronicle.com/warriors/article/Could-Warriors-draft-the-next-Dwyane-Wade-15705942.php) מדווח שאם אנטוני אדווארדס עדיין יהיה על הלוח, הווריורס הולכים עליו – וזה סופי לדבריו. "מקור בכיר בקבוצה אמר לי שסטיב קר ושאר המנהלים מאמינים שהוא יכול להתפתח להיות 'הפנים של הקבוצה הבא', אחרי שסטפן קרי וקליי ת'ומפסון יפרשו "או יעזהו לקבוצה אחרת".

אדוורדס 'הפנים של הקבוצה'??? אלוהים ישמרני.

(ביני לבין שימון, אין לי מושג מה הווריורס מתעניינים בכלל באדווארדס. הם צריכים עוד WING כמו שאני צריך עוד קילו למשקלי. מה שהם צריכים זה SIZE, לא עוד מין אנטוני אדוורדס!)

אבל זה עלול לא לקרות כי ג'יימס ווייסמן הודיע כבר להם דרך שופרות המדיה ש"אין לו כל עניין" לשחק במיניאפוליס. אז, לדעתי, אם 'אין לו כל עניין' אז להם לא יהיה 'כל עניין בו' והם יילכו על אדוורדס והווריורס יילכו על וייסמן, שלטרנאו מדווח שקאר מאמין שהוא יכול להתפתח להיות לאחד הסנטרים הטובים בליגה (THAT IS A LONG STRETCH, STEVE!).

אם זה יקרה אז כנראה שלמלו בול יהיה הסובל הראשי עם סיכוי ליפול עד לסביבת הבחירה הששית או השביעית (אלא אם כן הוולבס בוחרת בלמלו בול במספר אחד!).

דני רבדיה? ייתכן ששרלוט בוחרת בו במקום שלישי או אטלנטה במקום ששי (אלא אם כן הווריורס בוחרת בו במקום שני…

3. הפוינט גארדים הטובים ביותר בדראפט: הפרי-אג'נסי (המתחיל אחרי ה-18 בנובמבר מתי שהוא) של מספרי "1" הוא הגרוע ביותר מכל 5 המשבצות. פשוט אין סחורה בפוינט-גארדים.

(אני מדבר על טיב משחק: היום, ללא התחשבות בגיל, כסף, חברי קבוצה, מאמן, עבר, עתיד)

1)פרד ואן וליט (ראשון ללא תחרות)

2) ראז'ון רונדו – הפלייאוף העלה אותו כמה שלבים

3) גורדון דראגיץ' – הוא איבד צעד, אבל עד הפציעה היה לא פלייאוף טוב מאד, והוא עדיין בגיל (34) שהוא יכול לעזור לכל קונטנדרית.

4) מייק קונלי (הוא סתם בשוק. אף אחד לא יציע לו אפילו רבע מה-34 מיליון שהג'אז חייבים לו העונה

5) טריי ברוק – השחקן של היחידה המחליפה בדאלאס שהסיקסרס שיחררה ימצא מקום אבל לא בקלות כי אין לו קליעת שלוש אמינה.

6) רג'י ג'קסון – ה-17 מ-32 מה-3 בפלייאוף עבור הקליפרס יעלה מאד את ערכו.

7)אברי בראדלי: פוינט או שוטינג, ולהיכן הוא נעלם?

8) שבאז נפייר – אף אחד לא יציע לו את ה-8.9 מיליון שהיתה משכורתו, המיוחד כשהוא לא "פוינט גארד אמיתי"

4. השוטינג גארדס הטובים ביותר בשוק החופשיגם בין מספרי "2" אין סופר-סטארים!

(אני מדבר על טיב משחק: היום, ללא התחשבות בגיל, כסף, חברי קבוצה, מאמן, עבר, עתיד)

1)בוגדן בוגדנוביץ' – ה-35 נק' נגד הפליקנס בבועה העלו את ערכו כראוי!

2) טים הרדאוויי – בן 28. שחקן בדרך לשיאו.

3) אוסטין ריברס – אני כנראה אוהב אותו יותר מאחרים, ולדעתי מייק ד'אנטוניו לא נתן לו צ'אנס ראוי.

4) ד'אנטוני מלטון – כן, אני אוהב את השוטינג גארד הזה מפיניקס. הוא מין כריס דאן, אבל נמוך קצת יותר (1.88 מ') , וקולע רק 29% מה-3 אז איזה מין שוטינג גארד הוא? אבל עובדה שהוא EQUITY 'חם' בשוק החופשי. גיל 22 כמובן שלא מפריע.

5) אבן פורנייה – היתה לו עונת שיא העונה, אבל את ה-17.5 מיל. שהמג'יק תשלם לו העונה איש לא ישבור.

6) ג'ורדן קלרקסון – הוא 5'6; הוא יכול בקלות לשחק "1". הוא בן 28, והוא קולע 57.8% מה-2!

7) KCP – הוא הפתיע אותי מאד לטובה בפלייאוף. הוא WILL OPT OUT מה-8.5 מיליון, והלייקרס יחתימו אותו מחדש על יותר $$$.

8) קורטני לי – אחד הטובים בממפיס אבל הוא בן 35.

9) מייקל קרטר ויליאמס – העונה הוא נולד מחדש. בן ה-29 הזה, 5'6, יכול לשחק "1", ואחרי התחלה מאכזבת מאד בליגה הוא סוף-סוף מוכיח שהוא EQUITY רציני.

10) מייק ביזלי – בן ה-24 הזה הוא קלעי טוב+, שיקבל יותר ממשכורתו בעונה שהייתה – 6.1 מיל.

אחרים: כריס דן, ווסלי מתיוס, אלק בורקס!

5. הסמול פורוורדים הטובים ביותר בשוק החופשי – וגם המשבצת המעולה מכולן – מספרי ה-"3"!

1)ברנדון אינגראם – השאלה היחידה בקשר לאינגראם הזה היא אם הוא שווה כבר עתה "MAX" או לא!

2) גורדון הייוארד – יש לו 34.2 מיל. על השולחן לעונה הבאה בבוסטון. הוא רק בן 31 אבל הרבה בפנים הגוף היה שבור או קרוע, ותוקן. 34 מיל. זה הרבה כסף, אבל הוא בשיחה בכמה וכמה משרדי מנהלים. האמינו לי.

3) דמאר דרוזן – הוא יושב על 27.7 בעונה הבאה. איש לא יציע לו יותר. אז ה-SCENARIO הוא שהוא יחתום לעוד עונה אחת ואחרי ה-OPT OUT יבור מין טרייד.

4) ג'ו האריס – היום אשכרה 'SHOOTER' הוא פנינה באיזה שהוא צדף בים שצריך למצוא. ג'ו האריס הוא שוטר. אני מאמין שיהיו שיציעו לו יותר מה-10.9 מיל. שהייתה משכורתו האחרונה.

5) מרכוס מוריס – 10.8? לי זה נשמע בערך נכון. הקליפרס יילכו מעבר ה-MLE עבור שמירת זכויות לארי בירד. ואגב, מרכוס איכזב אותי מאז בצורה ששיחק עבור הקליפרס בפלייאוף (בכל אופן, לא כפי ששיחק בניו יורק עם 40.8 מה-3 ו-25.8 ממוצע)

6) ג'יי קראודר – אני בטוח שתהיינה 10 קבוצות לפחות שתרדופנה אחריו עם ה-MLE שלהן ותצענה לו את ה-$10,473,086 שהוא עשה בקליפרס, אבל אף לא סנט אחד יותר. הקליפרס תשווה את הסכום.

7) ג'סטין הולידיי – לג'סטין הייתה עונה מצויינת עם קרייר-היי 40.5% מה-3, והוא מגן טוב מאד. הבעייה שלו? לא מסוגל ליצור לעצמו זריקה OFF THE BOUNCE. הוא מה שמכנים בליגה "ONE-DRIBBLE PLAYER". ה-9.3 מיל. שלו נראים ישר במטרה. מישהו יציע לו יותר? נחכה ונראה.

8) ג'אש ג'קסון – משכורתו העונה בגריזליס תהיה 6.67 מיל. אף אחד לא יציע לו יותר.

9) קנת בזמור, 10) מו הרקלס, 11) רודני הוד.

(מספרי "4" ו-"5" מחר)

6. צ'אונסי ביליאפס ולארי דרו עם עט ביד לחתום כעוזרי טיירון לו

רק להזכירכם שלארי היה מאמן הקאבס ב-2018-19.

6. נשוויל היא כרגע העיר המובילה באירות טורונטו רפטורס העונה

הרגע נראה שאולם ה-BRIDGESTONE ARENA (בו משחקת קבוצת ההוקי ה-PREDATORS) הוא המוביל בריצה נגד לואיוויל, קנזס סיטי, וטמפה, כערים המתחרות על אירוח טורונטו רפטורס בעונה הבאה כי הממשלה הקנדית מסרבת לאפשר כניסה מארה"ב ללא שבועיים של בידוד.

7. הלייקרס מעוניינת באיבקה

הלייקרס – לפי https://heavy.com/sports/los-angeles-lakers/lakers-free-agency-serge-ibaka/) מעוניינת בסרג'י איבקה בשוק השחקנים החופשי.

איבקה בן ה-31 קלע העונה 15.4 נק' עם 8.2 ריב' ב-27 דקות משחק בטורונטו העונה.

“From a personnel standpoint, he is exactly the kind of combo big guy that team (the Lakers) needs,” one general manager said. “They have had interest in him before and they will again. When he is healthy he is an excellent spot starter at the 5 (center) and the 4 (power forward). He is as good a bench big guy as there is in the league. He was a really credible 3-point threat last year. If he is willing to accept what the Lakers can afford to give him, I know they would want him.”

ללייקרס יש מיד-לבל EXCEPTION בערך של 9.8 מיליון, אבל עדיין לא ידוע אם הקבוצה מעדיפה להוציא את הכל על שחקן אחד, או לחלק את הכמעט עשירייה בין כמה שחקנים חופשיים ברמה של 3-4 מיל.

ללייקרס עצמה כמה שחקנים חופשיים בינם דווייט האווארד ומרקיף מוריס. ל-AD (עם 28.8), KCP עם 8.5, אברי בראדלי (5 מיל.), ג'בל מגי (4.2) וראז'ון רונדו (2.9) יש אופציות שחקנים, כש-AD יחתום אחרי שייצא מחוזהו העכשווי כי הוא רוצה מקס. רונדו ו-KCP יוותרו על האופציות כדי לחתום חוזים חדשים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
115 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רן הנרגן
רן הנרגן
3 years ago

לאף אחד אין מושג את מי ג"ס הולכת לבחור בדראפט. כל אחד מהכתבים שצמודים לקבוצה פרסם שם אחר ורובם הוגונים לןמר שלמעשה הם רק מנחשים.
.
ג"ס צריכה 3 דברים לפי הסדר הבא: שחקני כנף גבוהים שיתנו הגנה וקליעה מהשלוש. מובילי כדור, סנטר גבוה. כל מי שמדבר (קר, קרי) מדבר על אתלטיות וגובה.

אשך טמיר המקורי

מסכים.
אני אומר רק אבדיה משום שהוא יהווה התאמה מושלמת בשבילם מבחינת צרכים, מבחינת תרומה כאן ועכשיו בנוסף לתקרה עתידית, ומכיוון שאני סומך על שיקול דעתם ושאחד משיקוליהם המרכזיים זה אופי ולא רק X ו-Y.

גיא רוזן
Admin
3 years ago

הרע מכל עוד לפנינו.
מי בינינו שחושב שמה שראינו עד כה זו הקורונה, ועכשיו רק מדכאים התפרצויות,
אין לו מושג.
בחלקים הקרים של אירופה מדליקים את כל הנורות האדומות. ההתפרצות התחילה, ואנחנו רחוקים מאוד משיאו של החורף.
.
בשיא ההתפרצות בגרמניה, באביב, כאשר עדיין לא חלו אמצעי זהירות כפי שהם נהוגים כיום, וכאשר כמות הנדבקים הייתה עדיין נמוכה,
היו 200 – 300 נפטרים ביום. עכשיו, עדיין בסתיו, ולמרות הנחיות, הם כבר על 150+ נפטרים, ומגמת ירידה לא נראית לעין.
שיחות שמנהלים רופאים בארץ עם מקביליהם באירופה (שוב, בדגש על האזורים הקרים, שם שינוי מזג האוויר מורגש) מלמדות שהמצב שם לא טוב. כמות החולים עולה, הגיל הממוצע של החולים יורד, והם מצפים שהמגמה רק תחמיר ככל שנתקרב לשיא החורף.
.
הפואנטה שלי?
.
תשמרו על עצמיכם.
אני לא מאמין בסגרים, אני מאמין בזהירות.
פתחו חנויות רחוב? נהדר.
למה להצטופף? מחר לא יהיו נעליים בחנות?
.
איך שאני רואה את זה,
אין לנו על מי לסמוך למעט על עצמינו.
אם נחליט שבמרחב הציבורי אנחנו מסרבים לסכן את החברים שלנו, ובכל מפגש עם מי שהם לא חלק מהמעגל הקבוע שלנו, נעטה מסיכה ונדרוש שמי שמולנו יעשה בדיוק את אותו הדבר –
נגדיל פלאים את הסיכוי להישאר בריאים, ולשמור על סביבתנו בריאים.
.
אם נימנע בתוקף מהתקהלויות מסוכנות, כאלו בהן לא נשמר ריחוק סביר, כאלו בהן המשתתפים לא עוטים מסיכות –
נגדיל פלאים את הסיכוי להישאר בריאים, ולשמור על סביבתנו בריאים.
.
אם נדרוש (תוך מתן דוגמה אישית ברורה, קפדנית, ועקבית) מהילדים שלנו להקפיד על אותן הנחיות, גם כאשר הם לא תחת פיקוחנו –
נגדיל פלאים את הסיכוי להישאר בריאים, ולשמור על סביבתנו בריאים.
.
אם נסרב בתוקף לקחת חלק בכל פעילות לא נחוצה שעלולה לסכן אותנו אות חברנו ומשפחותינו (חתונה, מסיבה, הפגנה בה לא מקפידים על אותן הנחיות) –
נגדיל פלאים את הסיכוי להישאר בריאים, ולשמור על סביבתנו בריאים.
.
אם, אנחנו כציבור, נקפיד על כל הנ"ל,
לאור העובדה שהחורף הישראלי הוא לא ממש "חורף",
יש מצב שנציל הרבה חיים,
ובדרך נצמצם למינימום את הסיכוי שיפילו עלינו סגר נוסף.

הקוריוז
3 years ago

ממנה אותך לפרוייקטור הקורונה בהופס

edani
edani
3 years ago

לג"ס חסר ממש סמול פורוורד איכותי. אם הקבוצה הזו תישאר עם ויגנס לא יעזור שקלי וסטף חזרו. ויגינס הוא שחקן לא אמין מספיק עם הגנה מחפירה ולעניות דעתי IQ כדורסלני לא מוצלח במיוחד. אולי בעונה הסדירה זה לא יבוא לידי ביטוי אבל בפלייאוף זה יהיה משמעותי.

אני לא מבין גדול בענייני טריידים אבל הייתי משקיע מאמץ גדול בנושא הזה.

dror2
dror2
3 years ago

איתך בכל מילה גיא, מקווה שנצליח לעמוד בזה

לילי
לילי
3 years ago

כל מילה גיא, תודה לך על התזכורת הכל כך חשובה הזאת!

MBK
Editor
MBK
3 years ago

תודה גיא
לצערי התגובה שלך קצת נאיבית
יש ותמשיך להיות הפרה בוטה של הכללים.
אין הקפדה על מסכות, אין הקפדה על ריחוק חברתי, ובמקום לשמור לוקחים דוגמאות ממי שמפר
במקום לגלות אחריות אישית פותחים את בתי הכנסת לתפילות, ממשיכים עם החאפלות והנחות הסלב
המצב בישראל עגום

חיים
Admin
3 years ago

+המון
ובכל זאת יש לומר שהסגר הועיל משמעותית בתחום הזה

רותם אלרן
Editor
3 years ago

לא יכול להסכים יותר

Ljos
Editor
3 years ago

הרבה נכון, אבל – אם כחלק מהפעילות הנחוצה דווקא אני צריך לקחת אוטובוס לעבודה באותה שעה שבה אלפי אנשים לוקחים אוטובוס לעבודה ומספר המקומות מוגבל? או שבעבודה לא מתאפשר לי לקבל את המרווח הרצוי כי לבוס לא באמת אכפת ממני כמו שאכפת לו שהגלגל ימשיך לפעול? או צפיפות רגילה של האיזורים העניים יותר בחברה? או מה רמת השליטה האישית שלי על קהילת מכחישי קורונה הולכת וגוברת ודודניהם הרחוקים האייבליסטים/אאוגניסטים שפשוט לא שמים על אחרים ומסתובבים בינינו? יש גבול לרמת הריחוק שאפשר לבצע כשאנחנו חיים ביחד כחברה והחברה "בוחרת" לא לעשות שום דבר מועיל.
העצות שלך כנראה יעזרו, אבל רק עד רמה מסויימת.

גיא רוזן
Admin
3 years ago

הימים שלפני הדראפט הם המשעשעים ביותר בכל הנוגע לשמועות שמתרוצצות –
.
כל אתר אוהדים מריץ ספקולציות שמקורן נטו בווישפול ת'ינקינג,
ספקולציות שהופכות במחי מרשתת לשמועות…
.
בואו נראה מה קראתי לאחרונה –
בוקר עוזב את פיניקס. לאן? לפליקנס. תמורת ג'רו הולידיי…
.
בוקר עוזב את הסאנס. לאן? לגולדן סטייט. תמורת אנדרו וויגינס…
.
ואלו סבירים והגיוניים להחריד בהשוואה ליעדים ולתמורה שנותנים האוהדים ליאניס…
.
השורה התחתונה?
אין כזו.
תקופה משעשעת.
זה כיף לקרוא ווישפול ת'ינקינג של אוהדים המפנטזים איך הקבוצה שלהם בן רגע הופכת לאלופה הבאה
(למעט אוהדי הניקס. אין טרייד בעולם שמסוגל להפוך אותם לקונטנדרים…)

thog
thog
3 years ago

משום מה אני איכשהו רואה כאן את תגובת ה'פאק יו' של דובי למרות שהיא לא נמצאת כאן

אור
אור
3 years ago

יאניס ללייקרס תמורת כל מי שלא לברון ודייויס. שמעון יוחתם על מינימום ויעלה בחמישייה כאיום מבחוץ

הקוריוז
3 years ago
Reply to  אור

איום מבחוץ סבבה אין לי ספק שאתקע כמה צאקות אפילו כמה לובים אעיף להם להטביע אבל ההגנה… אוי ההגנה….איזייה תומאס והארדן יראו DPOY לעומת ההגנה שלי, הגנה איתי ועם לברון תהיה בעיה בקטנה… אבל עבודה קשה של דיוויס ויאניס אולי תחפה.
יאללה הולך לעבוד על הגדלת טווח מה3 (השלשות פה זה לא אותו טווח) וכושר גופני
לאיפה באמת יכולה להגיע חמישייה של לברון דיוויס יאניס ו2 שחקנים מהשכונה?

א. מנור
Editor
3 years ago

מנחם,ערבבת כמה חוזים לא באמת גמורים ועשית סלט. אבל בכל סלט טוב צריכים מלפפונים ואיזה כיף שהעונה הזאת חוזרת. דני אבדיה הולך לקרנישובס בצ'יקגו.
אם אפשר למצוא איזה חיסון/זריקה כדי שמדד הלחץ מהמגיפה ירד עד ה22 לדצמבר אז יהיה לנו חורף ארוך במובן החיובי. בריאות ואריכות לכולם.

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  מנחם לס

אין על הסלטים שלך מנחם, הם מורכבים מהירקות המשובחים ביותר ומטובלים בכל טוב טעם!
שרק לא ייגמר לעולם.

לילי
לילי
3 years ago
Reply to  מנחם לס

Noted

עגל
עגל
3 years ago
Reply to  מנחם לס

צחוק צחוק מנחם, ישנן תוכנות שאתה מדבר למיקרופון של המחשב והן "מקלידות" בשבילך את הטקסט.
אפשר לחפש משהו חינמי, יכול להיות שזה אפילו חלק ממערכת הפעלה ווינדוס (עזרה לנכים/עיוורים משהו כזה.
מישהו יודע יותר ממני?

עגל
עגל
3 years ago
Reply to  מנחם לס

אז אתה לא ממש מקליד עם האצבעות, כן?
רק עובר על הטקסט לראות שה voice recognition עבד כמו שצריך?

אשך טמיר המקורי

תודה רבה.
לא רואה צורך בשחקן כמו אדוארדס בגולדן.

לילי
לילי
3 years ago

לצערי קונלי וה34m שלו זה בערך הno brainer הכי וודאי בשוק השנה.
התקווה היחידה היא שתהיה איזה קבוצה שתרצה קצת מקום מתחת לתקרת המס לקראת שנה הבאה ותפטור אותנו מעונשו של זה (כי על מי אני עובדת? אף שחקן רציני לא יגיע מרצונו החופשי ליוטה. ואל תגידו לי בויאן. הוא קרואטי – לא יודעת מה הקשר אבל זה מספיק מבחינתי).
.
תודה על עוד אחלה מעורב מנחם,
בול לקפה של הבוקר 🙂

MBK
Editor
MBK
3 years ago

איבקה לצד לברון והגבה זה כיפת ברזל
קשה לי להאמין שזה יקרה

עגל
עגל
3 years ago
Reply to  MBK

בוגי עדיין בליקרס או שהוא כבר שוחרר?
עוד ענק לרוסטר

Jonathan
Editor
3 years ago

זה לא הדראפט למצוא את ההתאמה המושלמת לעמדה שאתה מרגיש שחסרה לך. קרי ותומפסון גם בשיאם לא היו שחקנים של המון דקות והאם וויגינס יעשה עבודה טובה בקבוצה שמתכוונת להגיע רחוק זו חידה – כך שלאדוארדס בטוח יהיה מקום. נראה לי שמעריכים את הפוטנציאל שלו ביותר גבוה וגם ראו ממנו יותר מאשר מוייסמן. אבל מעריכים גם שיש לו פוטנציאל כישלון גדול יותר – כי וייסמן הוא אתלט גבוה שגם קולע מרחוק, שומר טוב ויש לו הרבה יסודות נכונים – גם בתור סנטר בינוני שלא מצדיק בחירת דראפט גבוהה הוא יהיה שימושי.
*
בגדול גם לי וייסמן נראה יותר מתאים אבל אני משער שהסקאוטים של הקבוצות יודעים הרבה יותר כמכל עיתונאי, פרשן או חובב כדורסל…

אור
אור
3 years ago
Reply to  Jonathan

לדעתי אין לווריורס מה לעשות עם רוקי בחמישייה, לא וייסמן ולא אבדיה. מעניין אם יש דיבורים על טרייד ומה התמורה האפשרית

Jonathan
Editor
3 years ago
Reply to  אור

כולם רוצים לעשות טרייד דאון בדראפט הזה. או לשדרג עמדה בעזרת בחירת דראפט+שחקן. בינתיים, במבט מבחוץ, אין לזה הרבה קונים… נראה שפשוט לנסות לבחור את השחקן שהכי מתאים לך זה יותר סביר בדראפט הזה.

רן הנרגן
רן הנרגן
3 years ago
Reply to  Jonathan

השחקן שג"ס תבחר, לא משנה מי או המיקום, חייב להיות כזה שיתפתח רמה של שחקן חמישיה לכל הפחות. ברמות האלו זה לא רק היכולות, ראה למשל את הדנק של וויגינס בסוף הסירטו, באיזו קלילות הוא שם את הכדור בטבעת. זה בעיקר מה שיש לשחקן בין שתי האזניים ובעיקר בחלקים שאחראיים לרצון שהיות הכי. זה מה שמיחד את הגדולים ומפריד בינם לאחרים . דומיניק וילקינס לא נפל מגורדן ביכולות הפיזיות. הוא פשוט רצה פחות. אף אחד לא חזה את ההתפתחות של קרי, זה הרעב שלו ותחישת הזלזול שהוא חש מהסביבה שעשתה אותו למה שהוא.
.
https://youtu.be/XPgm2ukqx80

Jonathan
Editor
3 years ago

אתה מכיר קבוצה שלא רוצה לבחור שחקן ברמה כזו ועם מנטליות מתאימה? לפי מה עוד בוחרים ותם? שיהיו דוגמנים על הספסל?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
3 years ago

אחלה מעורב, תודה רבה

אשך טמיר המקורי

גם בוגי סוכן איראני
https://www.facebook.com/BogieYaalon/posts/3819721531394330
אנחנו מוצפים! האירנים על הגדרות!

G-dog
G-dog
3 years ago

אני קצת לא מסכים איתך על קונלי, הוא עדיין שחקן מוערך ואיכותי – וימשיך להיות לדעתי. אני שם אותו לפני רונדו ואולי לפני דראגיץ', כי רונדו הוא וויילד קארד – מי אמר שהוא לא יעשה הסבה לימי דאלאס וישתגע או יפצע, אני חושב שהשניים האחרים תורמים יותר ממנו – למרות שגם מספר 4 זה מכובד.
אני מסכים ואהבתי את המיקום של מלטון, אבל הוא שחקן ממפיס ולא שחקן פיניקס.

אשך טמיר המקורי

עוד אנרכיסטית מסוכנת.
מעניין כמה היא מקבלת
https://www.facebook.com/groups/With.Lapid.To.The.Top/permalink/1100993307026556/

yaniv
yaniv
3 years ago

רק אני הפראייר כולם מקבלים כסף מאהוד ברק, מהאיראניםו רק אני לא רק שלא מקבל כסף אלא כל שבוע עולה לירושלים ומבזבז דלק ובחלק מהמקרים עוד לוקח מונית בירושלים להגיע להתחלה של הצעדות.(המוניות בירושלים שוחטים שחבל על הזמן)

dror
dror
3 years ago
Reply to  yaniv

👏יישר כח אני מגיע כל שבת מהצפון בהסעה

Ljos
Editor
3 years ago

"נו, באמת. לאף אחד לא באמת קוראים נתניה" – Ljos, 2011, בזמן צפייה בסרט "דייט לילי".

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  Ljos

אוקיי true story (שאולי מסביר הרבה):
למורה שלי בכיתה ב קראו נתניה. אחרינו היא נטשה את המקצוע ועברה לתקשר עם חייזרים…

thog
thog
3 years ago

החייזרים בעצם היו איראנים

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  thog

לא לא…היא אשכרה הפכה למובילת דרך בתחום….

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  thog

אתה סתם מקנא שלך לא יצא ללמוד איתה.

thog
thog
3 years ago

אני בכלל לא זוכר את כיתה ב' (או ג' או ד')

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  מנחם לס

ועם מה היא תקשרה?

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
3 years ago

חולצתה של נתניה, ותגובותייך החוזרות, הזכירו לי את פרופסור ליבוביץ, שב-1969 (!!) כתב את המאמר הנ"ל –

http://www.leibowitz.co.il/leibarticles.asp?id=39

.
מי שלא מכיר את משנתו – באתר יש עשרות מאמרים שלו, רובם ככולם חדים, מאתגרים, קונטרוברסיאלים ומעוררי מחשבה.

כמה מהמוצלחים במיוחד לדעתי –
1. הפרדת דת ומדינה (1959) –
http://www.leibowitz.co.il/leibarticles.asp?id=39
.
2. לאחר קיביה (53) – המאמר שפרסם אותו, ואולי המבריק ביותר –

http://www.leibowitz.co.il/leibarticles.asp?id=17

.

מי שמעוניין בעוד המלצות – בשמחה. מי שמעוניין לכנות את ליבוביץ/אותי בוגד וכו' – בשמחה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

מדוע בוגד?
לכל אחד זכות לדעה וזכות שיכבדו אותו גם אם דעתו לא מקובלת.

אשך טמיר המקורי

אנרכיסטית שטופת שינאה והסתה. גזענית.
בטח תומכת בל"ד ומחבלים ומקבלת מימון מהקרן החדשה.
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=3959138110803759&id=100001228272932

dror
dror
3 years ago

איך אמר שמעון? תפגינו מהבית…
כמה אנרגיה הם מוציאים וכמה שקרים על רבע מנדט…אל תדאג אשך ביבי "יחתוך לנשיאות" כמו שאהרון שדה אמר…הוא לא מושחת. הוא סתם מתעסק בהחזרי המס שלו על הבית הפרטי בזמן שיש מיליון מובטלים. יאללה זמנך עבר, נוכל.

ארז
Editor
3 years ago

מה זה… כדור… סל? כדורסל? לא הבנתי, כמה אלקטורים אבדיה צריך בשביל מינסוטה, והאם אדוורדס מוביל בסנאט של הווריורס, מה קורה פה, הצילו!

thog
thog
3 years ago
Reply to  ארז

זה קצת יותר מסובך באמת מהבחירות. יש הגרלה כזאת (מזוייפת ומכורה כמובן) שבה ממנים סדר של אלקטורים מכל קבוצה, ואז יש ארוע שקוראים לו ערב הדראפט ובו כל אלקטור בתורו בוחר שחקן אחד טרי אל תוך הקבוצה שהוא מייצג בליגה. יש גם כל מיני עסקאות הבערה מלוכלכות וחשוכות בכל העניין אבל זה כבר מסובך מספיק עבור תגובה אחת אז נשאיר את זה בזה.

Ljos
Editor
3 years ago
Reply to  thog

אבל איפה מצביעים על החוק שיעביר את דנבר לגמר הליגה?

thog
thog
3 years ago
Reply to  Ljos

זה למתקדמים בקורס של שמעון

Ljos
Editor
3 years ago
Reply to  thog

חובה לבוא לשיעור בלי טרנינג?

thog
thog
3 years ago
Reply to  Ljos

אני לא בטוח, כנראה עדיף, רק כדי להיות בטוחים

dror
dror
3 years ago

אבדיה יערער על תוצאות הבחירות ויסרב להתפנות.

onetwo3
Editor
3 years ago
Reply to  dror

🙂

הקוריוז
3 years ago

דינו ראג'ה התגייס ל-ללל-אשך יאללה פוסטר שלו

כדורסלן העבר דינו ראדג'ה, הסנטר הקרואטי המצוין ששיחק בין השאר ביוגופלסטיקה ספליט (וזכה באליפות אירופה על חשבון מכבי תל אביב) ובבוסטון סלטיקס, טוען שהוא לא אוהב את ה-NBA של ימינו, ונחרד מההשוואות בין לברון ג'יימס למייקל ג'ורדן.

"כשמתחילות ההשוואות בין לברון לג'ורדן, אני מקיא", אמר ראדג'ה, "הבן שלי אומר לי שלברון טוב יותר, אבל מבחינתי זה לא דיון. אם הוא היה משחק לפני 20 שנה, לברון לא היה מסוגל לעשות חצי מהדברים. היום, כשלברון נכנס לצבע, כולם מתרחקים ממנו, אבל ג'ורדן חטף מכות יותר מכל אחד, ועדיין שלט. לפני לברון יש את קובי בריאנט ועוד כמה. אני מכבד את לברון, אבל קובי היה טוב יותר".

dror
dror
3 years ago

אני לא סובל את לברון אבל הוא הרבה יותר טוב מקובי שהיה ווליום שוטר אגואיסט. וסרטן בחדר ההלבשה.

dror
dror
3 years ago

מה שכן הוא לא קרוב לג'ורדן…

onetwo3
Editor
3 years ago

מנחם שלום.
מקווה שאתה וגייל מרגישים טוב!
שאלה:
שמתי לב שאחת הנק' המרכזיות שלך כנגד טראמפ הייתה הטיפול שלו במה שמכונה משבר הקורונה.
לגיטימי.
באיזה שלב (תאריך) תתחיל להתייחס לטיפול של ביידן וממשלו ביחס לקורונה, ומה יהיו קריטריוני ההשוואה שלך ביחס לטיפול של טראמפ וממשלו?
האם מספר החולים?
מספר הנדבקים?
השוואות ביחס למדינות אחרות?
סגר כזה או אחר?
חיסון?
אשמח לדעת ולקרוא כי מאוד מעניין אותי לדעת האם הטענות לטראמפ ביחס לטיפול הכושל בקורונה היו תלויות בטראמפ או שמא אין זה עניין של מנהיג כזה או אחר אלא בעיה שלאף אחד אין באמת מענה עבורה.
(אשמח להימנע מהתייחסות לגבי הגישה לקורונה אלא רק בסטטיסטיקה ונתונים יבשים).
* כל עוד טראמפ היה בשלטון היה קל להאשים אותו – בצדק או שלא בצדק – בכל רעה חולה שהיא. עכשיו הממשל החדש תחת אור הזרקורים והוא יגלה שדברים שרואים משם בהחלט לא רואים כאן.
אשמח להתייחסותך האובייקטיבית, אם יתאים לך.

אור
אור
3 years ago
Reply to  onetwo3

מעתיק מדביק מעצמי
.
טראמפ לא התנהל בצורה רעה אלא בצורה פושעת. הוא סגר ענפי ממשלה שמיועדים לטפל בהתפרצות מגיפות, התעלם מאזהרות מוקדמות ומאוחרות ומאנשי מקצוע ואחר כך האשים אותם, ניסה להסתיר את המגיפה, להמעיט בערכה ובדרכים למנוע את הפצתה, המציא שטויות כמו עם האקונומיקה, אירגן עצרות המוניות וכניסה לבית הלבן עם אפס אמצעי זהירות להוציא חיסון חודשים לפני הזמן בגלל הבחירות. עוד לא הגעתי לזה שהוא וחצי מהבית הלבן נדבקו ועל הדוגמה האישית שלו.
.
אני חושב שהוא אחראי ישיר על מוות של לך תדע כמה אמריקאים ועל דברים הרבה פחות חמורים נשיאים הלכו הביתה עוד לפני הבחירות.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  אור

זה שתחזור על שטות כמה פעמים לא יהפך את זה לנכון.
אני עדיין לא מבין את הלוגיקה שלך איך אני ומנחם ידענו להינצל מהכישוף של טראמפ ולשים מסיכה על הפנים ולשמור מרחק וכך גם רבים אחרים, אני גם רוצה שתראה לי איך האזהרות על הסיגריות בדיוק עובדות ומשפיעות על הציבור המעשן.

thog
thog
3 years ago

ברוך
אתה רואה עצמך כאיזה מודל אנושי מייצג שהאכלוסייה הכללית לא מרוחקת ממנו במיוחד?

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  thog

מבחינת הבנה וחכמה? ברור אין לי משהו מיוחד אני מנסה לחפש הגיון בדברים של אור, לפי ההגיון שלו האזהרות על הסיגריות היו צריכים לגרום לאנשים להפסיק לעשן בפועל יש מיליונים, איך על הרבה מאוד אנשים הכישוף של טראמפ לא עבד.

thog
thog
3 years ago

לא. מבחינת השכלה ויכולת להביט על ולהבין את העולם בצורה ביקורתית.

אור
אור
3 years ago

זה שאתה רושם שטות לא יהפוך את זה לנכון. לפחות אני מסביר את כל הטענות שלי עם דוגמאות רלוונטיות. אולי תענה לעניין ותגיד לי איפה אני טועה ולמה במקום השאלות המיתממות והלא קשורות שלך שאני לא מתכוון להתייחס אליהן יותר?

Ljos
Editor
3 years ago
Reply to  אור

אני מת על הקונספט שכולם חכמים והיו יודעים הכל ולא צריכים לקבל מידע חיצוני מגורמים מומחים ובלי שום הגבלות באשר הן. כי זה עובד מצויין למשל בבנקים, שכולם יודעים בדיוק איזה בנק הכי טוב, ואיזה אוכל בסופר הכי בריא, וחברות הסיגריות בעצמן לא השקיעו מיליארדים במשך המון שנים כדי להסתיר מידע מהציבור, וזה לא קריפטי בכלל בכוונת מחבר כדי שאף אחד לא יצליח בחיים להבין את הדברים האלה עד הסוף בלי להשקיע באמת כל שנייה בחיים בללמוד מה ההבדל בין נבלה לטרפה. סך הכל מודל מצויין לחברה.

אור
אור
3 years ago
Reply to  Ljos

סליחה, מייק פנס יכול לנהל את המגיפה יותר טוב מכל המומחי חרטה האלה, אז מה אם זו מהות העבודה שלהם או שפנס ניהל בצורה מזעזעת משברי בריאות אחרים בעבר

Ljos
Editor
3 years ago
Reply to  Ljos

יעשה מה שעשה בניו אורלינס 2005. לא יכול להיכשל.

גיא רוזן
Admin
3 years ago

זה שתחזור על השטות כמה פעמים לא יהפך את זה לנכון.
.
אתה באמת חושב שאם טראמפ היה מכריז ביום א' שמדובר במחלה מאוד מסוכנת, ושאם האזרחים לא ינקטו בצעדי הזהירות המתבקשים אז הכלכלה תיפגע בעקבות סגר בלתי נמנע,
אז כל אותם גדולי תומכים היו מתנהלים באותה הדרך?
אתה באמת חושב שטראמפ, נשיא רפובליקני, לא היה מצליח לגרום לשיתוף פעולה מצד המדינות במטרה לגרום לחוקים שיהפכו את חבישת המסכות לחובה?
.
מחקרים מלמדים שההבדל הזה בלבד, העובדה שהאמריקאים לא חייבים לעטות מסיכות –
הוא "שווה" 100,000 נפטרים.
.
100,000
.
תעצור לרגע, תשחרר את הנרטיב השטותי, ותתבונן המספר. 100,000
.
אם תנרמל את המספר לגודל האוכלוסייה בישראל, תקבל 2,800
.
זה שווה ערך לכמות ההרוגים הישראלים במלחמת יום הכיפורים (למעשה, קצת יותר).
.
תחשוב על זה.
.
100,000
.
100,000 בגלל אגו של מנהיג מדינה חסר מושג, כזה שמסרב להקשיב או חלילה ללמוד.
.
100,000
.
בהחלט, "רשלנות פושעת" מרגיש כמו ההגדרה המתאימה.
.
100,000

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

לפי ההגיון של אור האזהרות על הסיגריות היו צריכים לגרום לאנשים להפסיק לעשן בפועל יש מיליונים, איך על הרבה מאוד אנשים הכישוף של טראמפ לא עבד.

באירופה שומרים על מרחק לא גיא? איך זה בדיוק עובד להם ?

אשך טמיר המקורי

מה הקשר סיגריות זה התמכרות

גיא רוזן
Admin
3 years ago

שים לב שלא כל המספר הוא פונקציה של כן/לא מסיכות.
אני אקח את גרמניה כדוגמה.
בגל הראשון הם חטפו חזק, וזה בגלל הגבולות הפתוחים וחוסר הניסיון בהתנהלות מול המגיפה.
.
עם הטיפוס הנוכחי של מקרי הקורנה בגרמניה, המצב שם הוא של שיא של 166 נפטרים בגל הנוכחי.
בארה"ב המספר הוא 1,616.
הנתון פי 2.5 מהנתון של גרמניה (בהתחשב בגודל האוכלוסייה).
.
עכשיו תחזור לנתון הקודם שהצגתי. אני חושב שתזהה הלימה מסוימת בין נתוני מדינה שלוקחת את המגיפה במלוא הרצינות, לבין הנתונים בארה"ב.
.
100,000
ברוך.
.
הגיע הזמן להפסיק לטמון את הראש בחול.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

ואני לחלוטין בעד שמירת מרחק וחבישת מסיכה, כל מה שאני אומר שלאנשים יש את השכל והחכמה להבין את זה לבד

גיא רוזן
Admin
3 years ago

הבעיה היא שזה לא יעזור לך אם מי שלצדך מסרב לעטות מסיכה.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

אני מסתכל על ישראל הרי הבטיחו עשות אלפי מתים באפריל הבטיחו שהכלכלה תמות, אתה זוכר מה אמרת ביולי ? ״הציבור לא ממושמע״, או הציבור מטומטם והציבור ישלם

אור
אור
3 years ago

ברוך, אני עדיין מחכה לתגובה שקשורה אפילו בקצת למה שרשמתי. את ה"הגיון שלי" שהמצאת תשמור לעצמך ואת הדיון עם הסיגריות כבר סיימנו מזמן. יש לך תגובה שקשורה למה שרשמתי או שנוותר?

גיא רוזן
Admin
3 years ago

אתה מודע לכך שהיה בישראל סגר שני, מלא, לפני כל מדינה אחרת בעולם? וזה כאשר אין לנו חורף (מקדם מגיפות משמעותי) שאפשר להזכיר.
בהחלט, הציבור מטומטם, והוא משלם. בריבית דריבית.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

רגע גיא למה הציבור בישראל לא הקשיב למנהיג ולאזהרות? תאוריה לחוד ומציאות לחוד לאנשים יש מספיק שכל בקודקוד כדי להבין על הקורונה.

thog
thog
3 years ago

לא יודע אם החמצת את מה שקרה בארץ אבל do as I say don't do as I do של ההנהגה כאן לא בדיוק תרמה לאמון של הציבור במסרים שהעבירו אליו לאחר הסגר הראשון.

גיא רוזן
Admin
3 years ago

ברוך,
די. תוציא את הראש מהחול.
.
בישראל הסגרים עבדו, התחלואה ירדה. הניסיון לשמור על רמה נמוכה נכשל בגלל שילוב מנצח של פוליטיקאים שכל מה שעמד מול עיניהם זו הפוליטיקה, וציבור נטול משמעת.
.
זה באמת לא מסובך –
במקומות בהם יש שקיפות ושיתוף פעולה בין השלטונות לבין הציבור, מצליחים להנמיך את גובה הלהבות.
.
מה שטראמפ עשה (ולא עשה) עלה בחיים של 100,000 מתושבי ארה"ב.
.
100,000!

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  מנחם לס

התרבות בסינגפור לא דומה לתרבות שלנו כמו שלא נכון להשוות את האזרח הגרמני לאמריקאי או הישראלי מהבחינה הזאת. אני בכלל לא מדבר על העובדה שסינגפור לא בדיוק דמוקרטיה.

shadow
shadow
3 years ago
Reply to  מנחם לס

מנחם זה נראה לך כמו עונש ראוי?
סינגפור זה המודל שלך? אתה יודע שאין שם ממש דמוקרטיה ואני לא בטוח שהיית רוצה להענש ולהישפט שם.
תשאל את מייקל פיי

shadow
shadow
3 years ago
Reply to  shadow

דרך אגב סינגפור זה אי של 700 מטר רבוע לא בטוח שזה המודל לבדיקה מה עובד ולא עובד בניסיון לעצור את הקורונה במדינות אחרות.

birdman
birdman
3 years ago

ג'יימס ווייסמן הוא ילד חוצפן שהורס שיטה שיוויונית. מינסוטה צריכים לבחור בו, ולשים אותו בליגת הפיתוח עד שתבוא הצעה הוגנת. בכדורגל זה נקרא "לשלוח אותו להתאמן עם הנוער". ולארגון צריך להיות יותר סבלנות מאשר לילד.

birdman
birdman
3 years ago
Reply to  birdman

והליגה צריכה לתמוך במינסוטה ע"י פיצוי כספי.

הקוריוז
3 years ago
Reply to  birdman

נו ודפקו אותו ואת עצמם מה יצא להם מזה?
עוד לא למדת שבשנת 2020 אי אפשר להכריח אף אחד לשחק עבורך?
ומי בכלל רוצה בקבוצה שחקן שלא מעוניין להיות שם ולא ילחם במשחקים?

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  הקוריוז

מה אתם רוצים מהילד?

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
3 years ago

שישתוק ויכדרר.

birdman
birdman
3 years ago

מיהו זב החוטם שמתעתד לקבל מיליוני דולרים ומעקם את האף? פה קר לי ופה אין שחקנים מספיק טובים שיביאו לי טבעת אליפות.

הקוריוז
3 years ago

זב החוטם חכם. עושה בשכל. הוא לא יראה שם כדור בא לקבוצה עם 2 כוכבים כבר ויעשו אותו מקסימום קאפלה.
כמו כן לגור במקום כנראה הכי מסריח בארהב.
יש אופציות יותר טובות אם כבר הוא לא יראה כדור בקבוצה עם 2 כוכבים עדיף בסן פרנסיסקו עם קרי וקליי 😎
לדעתי הוא בכלל הולך להיות בן החסות של מייקל בשארלוט.

birdman
birdman
3 years ago
Reply to  הקוריוז

לקוריוז – עושים עליו טרייד.

birdman
birdman
3 years ago
Reply to  birdman

קחו דוגמא מהדור של בירד, מג'יק, ג'ורדן.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  birdman

מג’יק איים בבקשת טרייד אחרי שנה, מה לגבי קובי שלא הסכים לשחק בשום קבוצה, שוב הוא צעיר שהולך להיות מיליונר ככה או ככה ומותר לו ליצור לברג על קבוצה שהוא לא מעוניין להגיע עליה.

thog
thog
3 years ago
Reply to  birdman

בירד?
ברצינות?

הקוריוז
3 years ago
Reply to  birdman

ומה תקבל בטרייד על שחקן נגר שמצהיר שהוא לא מעוניין לשחק אצלך….
כמה אתה חושב שהוא יהיה שווה לקבוצות האחרות? בוא נודה זה לא קווין דוראנט או קובי פה כן?….
תאמין לי יצא רק טוב למיניסוטה וגם לו win win אחת ההצהרות הכי חכמות

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  הקוריוז

נגר בין נגרים בלי בלי קליעה בלי משחק פוסט בלי מסירה, דיאנדרה ג’ורדן בהתקפה שיכול להפוך לשחקן הגנה מצויין (עדיין ימעכו אותו בפוסט בשנים הקרובות).

birdman
birdman
3 years ago
Reply to  הקוריוז

לברוך רובין, לא זכור לי שמג'יק ביקש טרייד. זכור לי שהוא היה יוצא לבלות עם "דוקטור באס".
בעניין קובי – הלייקרס הזמינו אותו לאימון, ראו שהוא עובר שחקנים בעלי שם כמו רוח, וידעו שהם הולכים עליו.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  הקוריוז

תזכור למה פיטרו את פול ווסטווד.

birdman
birdman
3 years ago
Reply to  הקוריוז

ג'רי באס אמר שההחלטה לפטר את פול ווסטהד היתה שלו.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  הקוריוז
erez
erez
3 years ago

מדהים איך אתר נ.ב.א שמתיימר להיות הטוב ביותר בישראל, אתר שמחזיק עכברי כדורסל שמתדיינים ימים שלמים, מבוקר עד ליל, בסוגיות בוערות כמו מי עןשה לאוד מנג'מנט ואיזה שחקן עלום שם שרק הם מכירים יעבןר מקבוצה זו לזו.
דיונים אין סופיים של ג'נרל מנג'רים שיביאו מי לבל אקספשן לפה וחוקי בירד לשם.
כל יום
כל השנה
מבוקר עד ליל עוסקים בזוטי זוטות של הליגה.
דיונים מטורפים על סטטיסטיקות מתקדמות, על רוקיס', על שחקני ספסל מספר 13 בממפיס וכו וכו.
כל זה ולא עלתה ולו כתבה אחת, פוסט אחד, מאמר אחד שמסכם את הסיבה שאנשים צופים בספורט – אלופה.
מדהים.
תעודת עניות וכתם שחור לאתר שאני כל כך אוהב ומעריך את כל מי שפועל בו.
כתם שחור. (עבורי לפחות)
תמשיכו להתדיין, להעלות ספקולציות מבןקר עד ליל , אבל בדבר האמיתי, לא זה שבאוויר וברומה של מחשבה, אלא המציאות, האלופה…… זה כבר לא מעניין.
הזוי

birdman
birdman
3 years ago
Reply to  erez

אבל גם אתה לא העלת כתבה כזאת.

thog
thog
3 years ago
Reply to  birdman

תעזוב אותו. אמרו לו כבר עשר פעמים תכתוב יפרסמו, והוא רק מתלונן על זה שאין במקום לעשות.

birdman
birdman
3 years ago
Reply to  thog

+1

רביד אראל
רביד אראל
3 years ago
Reply to  birdman

אגב אלופה זו לא הסיבה שצופים בספורט, ספורט זה אחד הסיבות שצופים בספורט, אהדה זו סיבה אחרת שצופים בספורט. הרי אם הדבר שמעניין בספורט היה התוצאה הסופית אף אחד לא היה רואה את המשחק אלא פשוט קורא כמה נגמר וממשיך הלאה, בסופו של דבר מה שמעניין בספורט זה איך הגענו לסוף ולא רק השורה התחתונה.
אז זה באמת לא נורא אם אין מאמר שלם על האלופה (למרות שגלעד זריצקי פרסם כתבה עליהם בסדרה שלו, מאוד מומלץ).

birdman
birdman
3 years ago

כל קבוצה שומרת את הקלפים שלה קרוב-קרוב לחזה. ואם הווריורס מכריזים שהם "רוצים את אנתוני אדוארדס!", זה תרגיל מארץ התרגילים.

אשך טמיר המקורי
Reply to  birdman

1+

עידו גילרי
Admin
3 years ago

מה לוקח להם כל כך הרבה זמן? למה אי אפשר לשחרר הודעה רשמית? כל פעם הם דוחים בעוד כמה ימים ועוד כמה. כבר חשבנו ביום שישי שהסיפור סגור כשהתמונה הכללית כבר ברורה לכולם אבל עדיין שתיקה. בינתיים רק מתקרבים לדדליין ולא שומעים מילה רשמית. למה הם מחכים?
נחכה אולי הלילה.